måndag 23 april 2012

Denna dagen gick som snus på bur

Middags dejt med Malin , Besök utav Mialito , Lissan och Lambürg , tvätten klar och sängen bäddad.
Dagen gick snabbt och de är underbart för då kommer man till nästa dag och vet ni , man blir äldre var dag som går. Så ni inte tänker att ni blir yngre för var dag som går.
Men den dagen jag fyller 40 då blir jag bara yngre iaf ;)

Nu sitter man och skriver som om man inte har något annat att göra, men ifs , jag har faktiskt inget annat att göra än att lägga in min vikna tvätt och sen volta till sängen. Men de kan la vänta typ i 20 minuter ?

just de ja , jag har även grejat och gjort om lite bilder , gud så smidig jag känner mig just nu.

men nu längtar jag bara tills i morgon ! för vet ni vad ?
det kommer bli en underbar dag! eller vad säger ni det ünderbara folket där ute som John Blund har missat.

nesh nu loggar jag ut bloggen och fukoserar på att komma i säng.

ha en förjävlig natt , eller rättare sagt en förjävligt goe natt !

hejpåårreeejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar