söndag 22 april 2012

rain on a sunday

regnet öser ner som de har gjort ungefär sådär hela dagen.
men för mig för det inget , för det finns inget bättre än att ligga i soffan / sängen och lyssna på regnet som kommer på fönsterbrädan / fönstret.
jag kommer nog somna gott i kväll iaf ;)

det har varit en bra helg och de har innehållt väldigt mycket skratt och mys framför allt.
idag blev de massa mys med the beaver. vi har rent av kollat på tre filmer och typ 15 minuter på en film , men den verkade inte så bra.

i morgon blir de att tagga jobb och de blir jobb hele veckan lång.
gott att jobba , men ändå skönt att vara ledig så att man få fixat massa saker.

jag har ju iaf lagat mat för 20 pers känns det som.
men nu har jag iaf mat för typ hela veckan , nästan iaf!
tog mig en liten mat såhär på kvällskvisten också , de var ünderbart..


detta blev ett sånt här inlägg man bara skriver bara för man inte har något annat att göra , men ändå måste man hoppa i säng så man kommer upp till morran. men ikke sa john blund.
han verkar ha fullt upp hos några andra människor som inte behöver sova just nu..

och jo , idag så beställde jag hem två boxar med filmer och dessa boxar jag beställde hem var band of brothers och jurassic park. jag kommer bli en väldig nöjd tjej när dessa hamnar i min postlåda.

nu ska inte jag sitta här och skriva mer för nu ska jag försöka att bli trött och om ni verkligen orkar att läsa allt detta så är det ett under ;)

*E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar