onsdag 25 april 2012

walk in the rain

Någon dag då det regnar ska jag ut och gå. De är så sjukt härligt att gå i regnet och bara filosofera. Och jag tror bestämt att jag ä l s k a r ordet filosoferar/ filosofera. För jag säger det nästan jämt. Men idag gick jag och la mig strax efter 05.00 i morse. Vaknade 12.00 och de var typ bara lata sig tills man började jobba kvart i 3. Sjukt gott att jobba em eller natt för då får man sovmorra. Jag och min älskade vän C , hade väldigt roligt här om dagen när vi skrev till varann. Vi började skriva om sex men de slutade med spindelnät, gevallia, bulle på bulle och en vanilj bulle på sniskan. De slutade med att jag låg dubbelt på golvet hemma framför datorn och tror banemej C gjorde det samma hemma. Så underbart att surra med henne. Och jag vet att Miss C kommer att läsa detta ;) Går bara att älska den tjejen! Men nu ska jag draarååå , för alldeles strax ska jag hem och mysa :* Hejjrrååraaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar