söndag 20 maj 2012

20 Maj och de är inte vilken dag som helst

Idag fyller my Hom!!e och Anton år.
Grattis guys ! :D

Jobb denna helgen som är, alltid roligt att jobba och slippa slösa pengar ist ;)
Men de ska bli gott att få sova längre i morgon än vad jag har gjort nu i helgen.

Sover i Åsen hos min fina vän R.
Hon är bara bäst, inget annat !
Blir att sova hos henne inatt igen och i morgon efter jobbet blir det hem till min Trissan:)

Ja så var de här med att man fyller år på tisdag också.
De är fint att man fyller år och så ska man lägga massa pengar för att bjuda på något
när man har kalas. Men de är tur med min släkt att de äter vad som helst ;)

Och jag lääängtar så till veckan så jag kan få mysa med J igen !
Tycker om honom såå jävla mycket folket så ni ska bara veta! :D

Men nu ska jag sluta skriva för har inget  mer att skriva, men bjur iaf på två bild ;)

hejrrååå






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar