fredag 11 januari 2013

Tankarna ..

Tankarna flödar och jag är trött.

Jag jobbar 100% , har nyss köpt ett hus och jag bor i Bränna!
Jag har inte så mycket tid över, jag kan inte ta mig in till Mellerud eller till längre sträckor hur som helst.
Mitt minne är värre än en guld fisk nu för tiden glömmer saker hur lätt som helst!

Jag vill umgås med mina vänner, jag vill inte tacka nej till en myskväll/ utekväll med alla underbara vänner. Jag säger alltid nej pga att jag ska jobba, orkar inte mm.
Säger de oftare än vad jag tänker på de själv. Antagligen för att de inte rätt tillfälle eller så är jag för jävla trött.

Om jag inte hör av mig, bli inte sur, tänk inte att hon vill säkert inte! Säg till mig att du hör aldrig av dig längre - jag kan ändra på de! Jag tar inte illa upp för att höra något som jag får höra först för att de handlar om mig!

Var bara något jag kände att skriva!
Och jag ska säga att jag älskar se vänner som verkligen finns där fast man inte umgås 24/7 eller inte ens pratar på ett tag! Man vet iallafall vilka som är riktiga vänner!


Smile to a person they smile back !


Love Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar