torsdag 4 oktober 2012

drömde så underbart !

gud jag drömde i natt om mitt hus, jag renoverade och målade tillslut blev det helt fantastiskt.
så just nu längtar jag extremt tills jag får komma intill mitt hus i December så jag får börja
göra i ordning. har så många ideer men en del ideer kommer ju från min älskade mor som är tankspridd mer än vad jag är ibland.











igår blev de en kväll nedbäddad i sängen samt film med mitt hjärta!
klockan blev mycket och man sov längre än väntat idag, men de var lite tur ändå
för jobbet ringde och man får hoppa in och jobba i natt.

vaknade med huvudvärk från helvetet och har fortfarande lite spännings huvudvärk.
men den går väl över så småningom annars får jag blinka med mina stora ögon för pojken min
så han får massera nacken på mig :)

denna dagen blir väldigt lugn samt att jag sak försöka att sova någon timme senare då
jag börjar jobba kl 22:45 till 07:30. då får man vara pigg och alert.

men nu ska jag ta och kolla på serien 90210 som jag gjort nu några dagar :))

Have a nice day, I know im going to have that !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar