söndag 7 oktober 2012

en riktig mysig dag!

var hemma halv 4 i natt och det blev en riktigt mysig kväll/natt med underbara vänner.
emmy hade bokat bord på O'learys så det blev god mat och dans :)
rolig, trevlig och mysig kväll blev det fast att man är jätte trött idag.

bjuder på denna bild - Thilda och jag !




idag blir vart jag och Thilda och åt mat sedan åkte jag och mor min och hälsade på mammas vän.
och träffade hennes vän och hennes dotter med hennes nyfödda lilla docka!
så underbart söt den lille var :)
sen har jag varit hemma hos mor och far hela dagen och bara myst även hjälp min mor och uppdaterat hennes mobil och gud vad man fick använda hjärncellerna då inte allt ville fungera.

nu är man hemma hos hjärtat och de blir väl att vara uppe en liten stund till sen blir det sängen då man ska upp tidigt och jobba.

& om några veckor blir det på ökning hos mig och Trissan...
det blir en liten vit hane som flyttar in hos oss.
har lite beslut ångest för namn men något utav dessa namn blir det : mannen eller bossen ?
älsklingen ville att han skulle heta mannen och min mor sa bossen..
så vi får väl se vad det blir för namn ;)


Have a wonderful evening everyone!


/ Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar