tisdag 2 oktober 2012

kollar runt


 såhär på kvällskvisten eller rättare sagt nattkvisten sitter jag och bara kollar runt på massa bloggar som är intressant.
samt att jag har suttit och kollat på den nya serien 90210, rätt så bra faktiskt.
men jag gillar fortfarande den gamla serien mycket bättre.

men när jag kollade runt på nätet så fastnade jag för en tjej som har en hemsida
med massa fina saker som jag gärna skulle vilja köpa till mitt hus.
men det får vänta, får ta lite pö om pö!
klicka på adressen, för att komma till hennes sida ---> : http://www.inmyhouse.se/ .
Kolla in, de är verkligen ögongodis!

för min del nu såhär när klockan är kvart i tre på natten så ska jag nog kolla klart
på avsnittet 90210 sen blir de sängen för min del.
pojkvännen min sitter vid sin dator och spelar. så de blir nog att han är uppe längre än vad jag är .

bjuder även på lite bilder, de är ju alltid roligt :)
have a good night and a good day all people out there :)

 


Underbara vänner!
Bild från min älskade Julia!





Slutar aldrig skratta åt denna bild! Sjuk humor men rolig! ;)
Magic



Min älskade katt gilla att sova på min one piece!
Jag & mina två vänner 2003 lilla melodifestivalen på kanalyran!
De var tider de samt att vi var så små & söta :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar