torsdag 29 november 2012

De börjar ta sig

Flyttat in i huset och de är så skönt att lägenheten är ur synhåll !
De har varit en stressig vecka än så länge.
Men de är tur att man har ett hus som man inte behöver att stressa med att måla eller att göra klart så de verkligen känns hemma! Man har ju ett hus i många många år :)

Och stort tack till mina älskade föräldrar som har hjälp till så mycket med allt! Ni är allt och lite till ! Och tusen tack till alla andra som hjälpte till att flytta alla mina saker från lägenheten till huset! :D

Det kommer bilder på huset om någon dag när jag fått mer iordning!

Lägger in en liten bild på min nya katt också , Boss !

Ha en jätte bra dag alla från en lycklig tjej med ett leende på läpparna ;)

Have a good day all!



1 kommentar:

  1. Gumman, jag kommer och hälsar på dig nån dag i ditt hus!
    Kramar från mammas faster Eva

    SvaraRadera