tisdag 11 december 2012

Inte alltid man har tid

Okej, inga i lägg på ett tag.
Har märkt att när man jobba 3 skift plus att man har köpt hus de tar på tiden :D
Men lille jag klagar inte för är en nöjd tjej!

De senaste så har tiden sprungit iväg för mig.
Grejar i huset och försöka så att de blir så jag vill. Ett rum i taget. Mina älskade föräldrar har bytt ett fönster så jag slipper denna vind som är kylig. Jobbat och grejat mer i huset. Hann till och med att klämma in lite feber och förkylning i detta .

Men snart är det jul och då drar vi till Idre halva tjocka släkten :D

Åh jag slutar om ungefär en timme också :D awesome!

Här kommer ett par riktigt fina kort på lmig när jag har tråkigt på jobbet ;)

Love Emma








2 kommentarer:

  1. Förstår att du inte hinner blogga, det är ju så himla kul att inreda och göra fint i ditt hus!
    Kramar från mammas faster Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Emma! Jag tycker du är jättesöt. kramisar Moster.

    SvaraRadera